Jumaat, 19 Jun 2009

Sambung Belajar Di Sana'a, Yaman


































7 ulasan:

  1. Boleh Ajarkan Saya Bagaimana Cara Untuk Mohon Belajar Di Yaman

    BalasPadam
  2. assalamualaikum awk. Mcm mna nk belajar di yaman? Dan mcm mna sy nk b'hubung ngan awk slain dlm blog niy. sy cba cri FB awk. Tpi x jmpa.

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum...macam mane ana nak sambung belajar ke yaman, saya sudah ada diploma, minat untuk sambung ke yaman.. Ana juga seorang perempuan.. Diterima ke belajar di sana?

    BalasPadam
  4. assalamualaikum .. ana nak sangat sangat belajar agama di daruzzahra hadhramaut , mudir habib umar bin muhammad bin salim bin hafidz binsyeikh abu bakar bin salim ... but tak tau langsung cner ,, help me !!!!

    BalasPadam
  5. assalamualaikum saya berminat nak sambung keyaman..ada boleh ka saya masuk untuk sambung keyaman sekarang saya ada kelulusan stam.. nama saya andy mohd

    BalasPadam
  6. assalamualaikum saya berminat nak sambung keyaman..ada boleh ka saya masuk untuk sambung keyaman sekarang saya ada kelulusan stam.. nama saya andy mohd

    BalasPadam
    Balasan
    1. assalamualaikum...mcm mne nk blajr agama di daruzzahra hadramaut yaman..ana brminat sgt nk prgi sna.mcm mne nk cari tmpat tinggal kat sna.ada x tmpat blajar utk org perempuan blajar di hadramaut.ana lepasan spm..

      Padam

Mari Berselawat


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

world visitor

free counters